Wednesday 25 September 2013

Kekalkan momen ini, hingga akhir waktu.

Aku bisa berjaga semalaman tuk mendengar deru nafas kamu
Melihat kamu lagi lena diulit mimpi,
sambil aku berfikir "mungkinkah yang kamu mimpi itu aku?"

Lalu ku kucup perlahan mata kamu dan serasa hati aku tenang waktu kita bersama.
dan aku cuma mahu setia menemani kamu, berada di samping kamu,
dalam pelukan kamu.
dan juga aku menginginkan saat ini kekal, selama-lamanya.

Serasa aku tak ingin memejamkan mata
juga tak kepingin tuk beradu
kerna aku masih merindu
dan aku tak mahu terlepas suatu saat pun tika bersama kamu.

Aku sentiasa mahu melihat senyuman manis kamu
juga tak mahu terlepas kucupan lembut kamu
aku mahu terus bersama dirimu, seperti saat ini.

Aku mahu memeluk kamu erat
sampai ku bisa rasa hati mu begitu dekat
terus bersama aku dan kekalkan momen ini
hingga akhir waktu.

(Aerosmith - I Dont Wanna Miss A Thing)//Diubah suai.